Har du mistet tlf i vannet? Eller har den sluttet å fungere, isåfall så ta kontakt for feilsøking først. Hvis tlf din har vannskade og du ønsker bilder og annen informasjonen ut av tlf kan vi i noen tilfeller klare å redde en tlf fra vannskade. Selv om vi får skrudd på tlf og hentet ut data så gir vi ingen garanti på denne tjenesten, dette fordi saltet/smuss kan ødelegge elektronikken over tid. Dette er en tidkrevende tjeneste som krever høy kompetanse og ustyr, det kan ta alt fra 1-5 timer, du setter selvsagt et pristak, men klarer vi ikke å hente ut dataen betaler du ingenting!
- GARANTI: Vi gir 1 års garanti på alle deler som byttes hos oss. Garantien gjelder for produksjons feil som f. eks flimring, feil farger på display og touch funksjonalitet. Garantien gjelder ikke når det har oppstått en fysisk skade, som enten skyldes uhell, ytre påvirkning (vannskade, sol/varmeskade skjev ramme osv.) eller som en direkte konsekvens av at varen har vært skadet.
- LEVERANDØR-GARANTI: Ved åpning av enheten og bruk av OEM og andre deler frafaller original leverandør (Apple, Samsung, Sony) sin garanti. Ønsker du ikke dette må du reparere tlf hos produsent.
- REKLAMASJON: Oppstår det uenighet om reklamasjon, ber vi kunde sende en skriftlig klage via e-post. Vi gjør oppmerksom på at alle kunder må fremvise kvittering ved alle reklamasjoner. Denne sender vi elektronisk. Husk at hvis enheten etter en reparasjon blir innlevert hos en annen leverandør, frafaller alt ansvar fra IPHONEFIKS.
- VANNTETT: Det er dessverre ikke mulig at din enhet blir 100% vanntett etter at du enten skifter skjerm eller bytter ut komponenter. Det er derfor viktig at du ikke mister enheten din i vannet etter reparasjonen.
- BACKUP: Vi anbefaler at du tar backup på bilder og annet innhold på din enhet før du leverer den til oss.